از پخش کننده سونی تا فشارسنج لایف
eduitn 1396/12/18 مطالب مفید

همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب، مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

نقد و بررسی پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای خانگی سونیMHC-GT7DW

سیستم صوتی MHC-GT7DW سونی را نمی‌توان یک محصول همه‌چیزتمام دانست؛ اما طراحی منحصربه‌فرد، سیستم رقص‌نور برای میهمانی‌ها، ساب‌ووفر قوی، بلندگوهایی با صدای شفاف و کریستالی، شیوه‌های متنوع برای چیدمان، راحتی در جابه‌جایی و ارتباط بلوتوث و WiFi از خصوصیات مثبت آن هستند. تمامی این ویژگی‌ها در کنار کیفیت خوب همیشگی که از سونی می‌شناسیم، این سیستم صوتی را به کالایی ارزشمند تبدیل کرده است. بدون‌شک MHC-GT7DW یکی از خاص‌ترین سیستم‌های صوتی است که می‌توانید در خانه‌ی خود داشته باشید و حسابی از داشتنش لذت ببرید.

نقد و بررسی ماشین اصلاح سورکر SK-8870

Surker SK-8870 یکی از باکیفیت‌ترین ریش‌تراش‌های شرکت سورکر است و جزو مدل‌های رده‌بالای این شرکت به‌حساب می‌آید. تیغه‌های چرخشی ریش‌تراش کیفیت خوبی دارند و با قابلیت شناوری که دارند، موهای صورت را از ته قطع می‌کنند و پوستی صاف و بدون ته‌ریش به جا می‌گذارند. قابلیت حرکت سر ریش‌تراش هم کار اصلاح را سریع‌تر و راحت‌تر کرده است. با خط زن متصل به پشت دستگاه هم می‌توان ریزه‌کاری‌ها را انجام داد و ظاهری آراسته داشت. قابلیت استفاده به شکل بی‌سیم، استفاده از این امکانات را راحت‌تر کرده است و دردسر پیچ‌خوردن سیم و نزدیک‌بودن به پریز برق وجود ندارد. هنگام اصلاح و پس از آن، می‌توان سر ریش‌تراش را زیر شیر گرفت تا خرده‌های مو تمیز شده و قدرت برش تیغه‌ها حفظ شود. SK-8870 علاوه بر اینکه انتخابی مناسب برای استفاده‌ی شخصی است، با ظاهر زیبایی که دارد، یک هدیه‌ی جذاب و البته خوش‌قیمت برای آقایان به‌حساب می‌آید.

نوشتن دیدگاه جدید